Gözaltı Işık Dolgusu

Gözaltı Işık Dolgusu Nedir?

Gözaltı ışık dolgusu, gözlerin zamanla yaşlılık gibi nedenler ile istenmeyen torbalara ve kırışıklıklara ev sahipliği yapması nedeni ile uygulanan yöntemdir.

Bu yöntemde kullanılan doğal bir malzeme olan hyaluronik asit ile gözaltlarında oluşan torba yapıların elimine edilmesi mümkün olur. Aynı zamanda gözaltında oluşan kırışıklıkların da ortadan kaldırılması sağlanır.

Estetik bir işlem olan gözaltı ışık dolgusu işlemleri sayesinde hastaların yüz hatlarının daha genç bir görünüm kazanması sağlanır. Gözler insanların en fazla dikkat ettiği alanların başında gelir.

Bu nedenle kişinin daha iyi görünebilmesi adına bu alanlarda estetik dokunuşlara ihtiyaç duyulur. Bu estetik işlemler sayesinde hastalar kendilerini daha iyi hissedebilirler.

Hastalarda gözaltı torbaları ya da benzeri yapıların ortaya çıkması daha yorgun ve yaşlı bir yüz ifadesinin ortaya çıkmasına neden olur. Bu durumu önlemek için gözaltı dolgu uygulamaları yerine getirilir.

İşlem olarak doğal bir yapı malzemesi kullanıldığından dolayı bu operasyon yan etkileri olmayan bir yöntem olarak karşımıza çıkar.

Gözaltı Işık Dolgusu Neden Tercih Edilir?

Hastalarda çeşitli nedenlerden dolayı ortaya çıkan gözaltı morlukları ve yastıkçıkları hastaların genel görünümünü de etkiler. Bunun yanında gözaltı ışık dolgusu işlemlerinin tercih edilme nedenleri arasında kişinin daha iyi görünmesi de yatar. Kişi aynaya baktığında daha genç bir görünüm istiyor ise bu durumda bu estetik işlemlerden yararlanabilir.

Yine hastalarda bu işlemlerin ihtiyaç duyulmasının nedenleri arasında oluşan dolgunun ışığı yansıtması ile daha parlak bir cilt görünümünün kazanılmasıdır. Cilt altına uygulanan hyaluronik asit sayesinde cildin parlaklığı yeniden elde edilirken hastaların gözaltlarında ortaya çıkan yorgunluk belirtileri de en aza indirilmiş olur.

Gözaltı Işık Dolgusu Hangi Bölgelere Uygulanır?

İnsanların gözlerinden dolayı yaşlılık süreçleri ile tanıştığı ortaya çıkar. Bu nedenle de gözaltı ışık dolgusu yapılır. Bu işlemler gözler ve burun arasında olabileceği gibi gözlerle elmacık kemiği arasında da olabilir. Genel olarak kendini koyu gölge bir yapı ile ortaya koyan bu durum aynı zamanda hastalarda çukurluklar ile karşımıza çıkar.

İlginizi Çekebilir  Meme Dikleştirme

Bu durumlarda hyaluronik asit denilen vücudun kendi dolgu malzemesi olan yapıdan yararlanılır. Bu dolgu malzemesi su tutmama özelliği sayesinde kalıcı bir çözüm olarak sizlere sunulur. Yapılan dolgu uygulamalarının etkilerinin iki haftaya kadar ortaya çıkması mümkündür. İşlemlerin sonucunda gözaltında ortaya çıkan torba yapıları ışığı yansıtacak şekilde yeniden düzenlenir.

Gözaltı Işık Dolgu Uygulamasından Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

İnsanlar bu estetik işlemleri yerine getirttikten sonra bazı semptomlar ile karşı karşıya kalabilirler. Bunlar arasında şişlikler morarmalar ve nadir de olsa kanamalar meydana gelebilir. Bu durumlar geçici durumlardır.

Bazı durumlarda hasta ağrı hissediyor ise doktor tavsiyesi ile ilaç kullanabilir. Yine hastalar tedavi sonrasında zorlayıcı aktivitelerden uzak durarak dolgu malzemesinin etkinliğini yüksek bir seviyeye çıkarmış olurlar.

Bu işlemlerin yerine getirilmesi sonrasında hastanın kendi sosyal hayatına dönmesi de mümkündür. Diğer estetik işlemler gibi bu işlemlerde de ani yüz hareketlerinden kaçınmak ve ağır egzersizlerden uzak durmak gerekecektir.

Bu nedenle de hastaların tedavisi sonrasında doktor kontrolünün yerine getirilmesi önem taşır. Gözaltı ışık dolgusu işlemleri ile hastaların görünümlerinde istenilen anti aging işlemleri de sağlanmış olur.

Gözaltı torbalarının bulunduğu kısım da yüz derisine haiz olduğundan dolayı yüz ile ilgili hassas davranmak ilgili bölgede ortaya çıkan sorunların da en aza indirilmesine imkân tanır. Dolgu uygulamalarının sonrasında hastaların bunların dışında uyması gereken kurallar vardır.

Bu kurallardan birisi operasyon sonrasında abartılı jest ve mimiklerden uzak durmak şeklindedir. Yine hastaların yüz üstü yatması gerekir. Böylelikle dolgu yapılan kısma olan basınç en alt seviyeye getirilerek dolgunun tam olarak oturması mümkün olur.

Uygulama sonrasında kan sulandırıcı ilaçlardan uzak durmak gerekir. Yine hastaların uygulama sonrasında ağır egzersizlerden belirli bir süre boyunca kaçınması gerekebilir. Gözaltı ışık dolgusu bu nedenlerden dolayı hassas bir operasyon olarak tercih edilir.

İlginizi Çekebilir  Karın Germe (Abdominoplasti)

Gözaltı Işık Dolgusu Sonrası Ağrı Olur mu?

Hastalarda kullanılan bu estetik işlemlerin sonrasında hafif de olsa ağrılar ortaya çıkar. Fakat bazı hastalarda nadir de olsa kanamalar ortaya çıkabilir. Ortaya çıkan ağrılar genellikle kısa dönemli olup bazı hastaların doktor tavsiyesi ile ilaç kullanımı gerekebilir. Yine bazı hastalarda ortaya çıkan kanamalar nedeni ile doktor müdahalesi gerekebilir.

Uç durumların dışında genellikle dolgu sonrasında istenmeyen sorunlar ya da ağrı ortaya pek fazla çıkmaz. Bu nedenle son yıllarda birçok hasta gözaltı morarma sorunlarını gidermek için kansız ve basit bir yöntem olan bu yöntemden yararlanmaktadır.

Gözaltı Işık Dolgusu İçin Yaş Sınırı Var mıdır? Kaç Seans Sürer?

Gözaltı için yapılan bu estetik işlemler için hastanın en az 18 yaşını tamamlamış olması gerekir. Bazı hastalarda ortaya çıkan çeşitli cilt hastalıkları nedeni ile hastaların operasyon yaptırması cilt hastalığının tedavisi sonrasına bırakılabilir. Her hastanın özellikleri birbirinden farklı olduğundan dolayı her hastaya düzenlenen seans sayısı da farklılık gösterir.

Ortalama olarak bir hasta için belirli aralıklar ile 3 seans düzenlenmesi yeterlidir. Fakat hastanın durumuna göre tek seans ile de işlemlerin tamamlanması mümkündür.

Üçer hafta aralıklar ile yapılan gözaltı ışık dolgusu seansları düzenlenerek hastaların istenilen gözaltı görünümünü elde edebilmesi mümkündür. İşlemler seanslar halinde düzenlenmekte olup her bir seansın ortalama olarak 15 dakika kadar sürdüğü söylenebilir.

Gözaltı Işık Dolgusu Ne Sıklıkla Yapılabilir? Kalıcı mıdır?

Hastaların bu konuda beklentileri ve durumları birbirinden farklılık gösterdiğinden dolayı tekrar uygulama sıklığı farklılık gösterir. Bu işlemlerin yerine getirilmesi aşamasında hastaların en büyük beklentileri arasında yüksek dayanıklılık süreleri gelir.

Bu nedenle hyaluronik asit ile yapılan uygulamaların dışında yüksek dayanım garantisi veren dolgu malzemeleri de mevcuttur. Böylelikle gözaltı ışık dolgusu işlemleri hastalarda dolgu işlemleri yapısı bozulmadan yerine getirilir.

İlginizi Çekebilir  Annelik Estetiği

İsteyen hastalar belirli zaman dilimlerinde dolaylı olarak ya da doğrudan kalıcılığını arttırmak için bu dolgudan yararlanabilirler. Kullanılan dolgu malzemesi vücudun kendi ürettiği doğal bir ürün olduğundan dolayı vücut tarafından reddedilme sorunu yaşanmaz.

Yine zamanla dolgu malzemelerinin azaldığı ya da erimeye başladığı durumlar da bulunur. Bu durumlarda ameliyat ile ilgili bölgelerde operasyon yapılabilir. Ya da mikro yöntemler kullanılarak dolgu malzemesi gözaltı torbalarına iletilmiş olur.

Gözaltı ışık dolgusu Fiyatları 2024

Bu estetik işlemler ile ilgili gerek yöntemler gerekse de fiyatlar müşterinin karar vermesinde önemlidir. Estetik işlemlerin yerine getirilmesinde sağlık merkezlerinin kendine has fiyat politikaları bulunduğundan dolayı estetik fiyatları da kurumdan kuruma farklılık gösterir.

Kendi sağlığınız için güvenilir firmalardan hizmet almanız şarttır. Bunun yanında bu işlemlerin yerine getirilmesi için doktorun bir ön muayene yaptırması gerekir. Gerekli bölgenin estetik olarak şekil alması durumunda hastaların yaşlılık ile mücadelesi de önemli bir aşama almış olur.

Kullanılan bu gözaltı ışık dolgusu işlemleri için farklı sağlık merkezlerinden destek alabilirsiniz. Gözaltı ışık dolgusu fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere hemen ulaşabilirsiniz.