Hydrafacial

Hydrafacial Nedir?

Hydrafacial, insanların yüz hatlarında nitelikli bir düzelme sağlamak için uygulanır. Bu yöntem sayesinde erkeklerin ve kadınların cilt bakımında yeni ve en son teknolojiler ile harikalar ortaya çıkarılmış olur.

Anti aging isteyenlerin bu yöntemle ile beklentileri karşılanmış olur. Farklı uçlar kullanılan bu teknolojide mavi uç, turuncu uç, beyaz uç, yeşil uç kullanılır.

Vortex teknolojisi kullanıldığından dolayı bu teknoloji ile el değmeden hastaların cilt yapısında ortaya çıkan bozulmalar giderilmiş olur. Serum iletimi sayesinde hastaların ölü hücrelerinin canlanması ve ciltte yenilenmenin ortaya çıkarılması mümkün olur. Hydrafacial tüm cilt bakım ihtiyaçlarını karşılar.

İnce Çizgiler, Kırışıklıklar, Elastikiyet Kaybı, Cilt Sıkılaştırma, Siyah Noktalar, Yağlı Cilt, Akne Tedavisi, Güneş Lekeleri, Total Cilt Bakımı, Cilt Tonu Düzensizlikleri, Cilt Canlandırma, Genişlemiş, Tıkalı Gözenekler

Hydrafacial Nasıl Uygulanır?

Üstün teknolojili serum iletim mekanizması Hydrafacial’ı üstün kılan özelliklerden yalnızca bir tanesi. Uzun süre kalıcı ve etkisini anında hissedebileceğiniz sonuçlar elde edebilirsiniz. Hydrafacial cihazının çalışma prensibi ile ilgi daha detaylı bilgi almak için videoyu izleyebilirsiniz.

Cilt sağlığı için kullanılan hydrafacial uygulamaları ile hastalar acı ve ağrı hissetmeden kolayca ciltlerinde yenilenme sağlanmış olur. İlk aşamada hastanın cilt yüzeyinin temizlenmesi için solüsyon uygulanarak cildin temizlenmesi yerine getirilir.

İkinci aşamada hastanın cilt tipine göre bir solüsyon hazırlanarak işlemlere başlanır. Kullanılan cihaz yardımı ile radyo frekans yöntemi ile cilde ilgili solüsyonun yedirilmesi yerine getirilir. Yine soğutucu başlık kullanılarak solüsyonun hücreye hapsedilmesi mümkün olur.

Yapılan bu işlem sayesinde gözeneklerin sıkılaştırılması ile parlak ve pürüzsüz bir cilt görünümü elde edilir. Bu işlem sayesinde uzun süreler boyunca cildin istenilen yapıyı koruması mümkündür. Bunun yanında bu işlem her mevsim isteyen hastalara uygulanan bir yöntemdir.

Hydrafacial Uygulaması Ne İşe Yarar?

Çeşitli nedenlerden dolayı cilt gözeneklerinde kapanmalar meydana gelir. Güneşin etkileri çok makyaj yapmak ve çeşitli çevresel faktörler nedeni ile insanların cilt yüzeylerinde hücrelerin ölmesi cildin kendini yenileyememesi gibi sorunlar ortaya çıkar.

İlginizi Çekebilir  Liposuction Sonrası İyileşme Sürecini Hızlandırmak İçin Neler Yapılmalı?

Bu nedenle cildin nem dengesinin bozulması ile birlikte cilt daha yorgun ve kırışık görünür. Hydrafacial yöntemi bu sorunlara çözüm oluşturmak için kullanılan basit ve uygun bir yöntemdir.

Hydrafacial Kimlere Uygulanabilir?

İnsan cildi çeşitli nedenlerden dolayı zamanla eski formundan uzaklaşmaya başlar. Bunun yanında bazı hastalarda çeşitli deri hastalıkları nedeni ile de bozulmalar meydana gelir. Hydrafacial yöntemi her yaştan hastada deri ve cilt sağlığının ikame edilmesi için kullanılan bir yöntemdir. Bunun dışında hastalar daha güzel görünmek için de bu yöntemden yararlanabilirler.

Bu yöntem sayesinde estetik olarak cildin istenilen düz bir forma kavuşturulması da mümkündür. Bu nedenle geniş bir kitle üzerinde yapılan işlemleri temsil eden bir tedavi şeklidir. Hastaların cilt yapısında ortaya çıkan bozulmaların giderilmesi aknelerin ve siyah noktaların ortadan kaldırılması aşamasında bu tedaviden yararlanılır.

Hydrafacial Uygulama Avantajları Nelerdir?

Kullanılan bu yöntemin birçok avantajı bulunur. Öncelikle bu yöntem her hastaya güvenle uygulanabilen bir yöntemdir. Bunun yanında ağrı acı hissi uyandırmaması da önemli bir artısıdır. Cildi tahriş etmeyen bir tedavi yöntemidir.

Tedavi sırasında ya da sonrasında kızarıklık şişlik ve ödem oluşumu görülmez. Derinlemesine cilde nüfuz eden bir işlem olduğundan dolayı uzun süre kalıcılığı devam eder. hydrafacial yöntemi sayesinde hastaların ciltlerinde pamuksu bir görünüm elde edilmiş olur. Pürüzsüz ve parlak bir cilt sahibi olmak için hastalar bu yöntemi tercih ederler.

AŞAMALAR

TEMİZLEME + PEELING

Yumuşak bir eksfoliasyon ve ardından rahatlatıcı peeling ile cilt derinlemesine temizlenir, yeni cilt katmanı ortaya çıkar.

EKSTRAKSİYON + NEMLENDİRME

Gözenekler ağrısız bir vakumlama ile temizlenir, cilt hyaluronik asit bileşenleri ile nemlendirilir.
;

ONARMA + KORUMA

Işıltınızı en üst seviyeye çıkarmak için antioksidan ve peptitlerle cilt beslenir.

SERUMLAR

BRIGHTALIVE  SERUM

Cilt tonundaki renk farklılaşmasını minimize edip doğal bir parlaklık verir.

GLYSAL SERUM

Tıkalı gözeneklerin temizlenmesine yardımcı olur.

DERMABUILDER SERUM

Patentli bir peptit kombinasyonu içerir. Yaşlanma belirtilerin azaltılmasına ve cildin beslenmesine yardımcı olur.

İlginizi Çekebilir  Hydrafacial’ın Yüzünüzde Yarattığı Muhteşem Dönüşüm!!

BRITENOL SERUM

Güneş lekeleri ve cilt tonu düzensizliklerinin azalmasına yardımcı olur..

Hydrafacial Kaç Seans Uygulanmalı?

Hastalarda bu tedavi yönteminin gerek kozmetik gerekse de tedavi amaçları için tercih edildiği söylenir. Aynı zamanda bu tedavi amacının özelliğine göre tedavinin seans sayılarında değişiklik ortaya çıkar.

Örneğin cilt yüzeyinde tedavi amacı ile kullanılan bu yöntemde genellikle hastaların birer hafta ara ile 4 ile 6 seans ile işlemleri tamamlanır. Kozmetik amaçları için bu yöntemden yararlanmak isteyen hastaların ise ayda bir bu işlemleri yerine getirmesi gerekir.

Böylelikle hastaların görünümlerinde istenilen güzellik sağlanmış olur. Cilt tabakalarının nefes alması ve hastaların hücre yüzeylerinin canlanması için tercih edilen bu tedavi sayesinde hastaların daha parlak bir cilt yüzeyine sahip olması mümkündür.

Her tedavinin etkilerinin görülebilmesi için belirli bir dozajda uygulanması gerekir. Bu yöntemlerden birisi olan hydrafacial yönteminde ise hastaların görünümlerinin istenilen seviyeye getirilmesi için sıklıkla 4 ya da 6 seans ile tedavi sağlanmış olur.

Yine bazı hastalarda tedavinin etkilerinin devam etmesi için ayda bir yenileme seanslarına ihtiyaç duyulur. Seans sayısı hastanın beklentileri kadar hastaların cilt yüzeylerinde ortaya çıkan tahribatlara bağlı olarak değişiklik gösterir.

Hydrafacial Uygulaması Cilde Zarar Verir mi?

Uygulanan hydrafacial yöntemlerinin bilinen bir yan etkisi yoktur. Kullanılan cihazlar uzaktan deriye temas ettirilmeden kullanılır. Bu nedenle de deri ile en az teması bulunan yöntemler arasındadır. Bunun yanında bu yöntemin artıları arasında deri ile en uyumlu teknoloji olması geldiğinden dolayı hastaların yan etkilerinden korkmadan tedavi olabilmesi mümkündür.

Hydrafacial Yaptırdıktan Sonra Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Bu yöntemin önemli bir yan etkisi bulunmamakla birlikte hastanın tedavi olduğu gün bazı detaylara dikkat etmesi gerekir. Bu detaylar arasında hastanın yüzünü yıkamaması gelir. Hasta tedavi bittikten sonra bir gün boyunca yüzünü yıkamamalıdır. Yine hastanın bu işlem sonrasında ilk bir gün yüzüne herhangi bir solüsyon ya da krem sürmemesi gerekir. 24 saat geçtikten sonra hasta normal gündelik yaşamına geri dönebilir.

Hydrafacial Vücudun Hangi Bölgelerinde Kullanılıyor?

Cilt güzelliğinin ve sıkılaşmanın önemli bir yöntemi olan bu tedavi yönteminde hastaların vücutlarının çeşitli bölgelerine uygulama yapılır. Yüz başta olmak üzere dekolte bölgelerine de uygulama yapılır. Yine eller boyun diğer işlem yapılan bölgeler olarak karşımıza çıkar.

İlginizi Çekebilir  Vücudunuzu Liposuction ve Karın Germe Operasyonuna Nasıl Hazırlamalısınız?

Anti aging kapsamında istenilen bu bölgelere uygulanması ile derinin hava almasının yanı sıra cilt sağlığının korunması mümkün olur.  Bu bölgelerde cildin havalanması için kullanılan yöntem düzenli aralıklar ile tekrarlanarak hastaların cilt sağlığının korunması yerine getirilir.

Hydrafacial Orijinal Olup Olmadığını Nasıl Anlayabilirim?

Bu tedavi sırasında kullanıla cilt bakım ürünleri solüsyonlar ve serumlar bu markaya ait ürünler olup el probunda orijinal olup olmadığı anlaşılabilir. Yine bu ürünlerin kullanımı sırasında hydrapeel tipsler kullanılır. Bu özelliklere bakarak ürünün orijinal olup olmadığı hakkında kesin bir tanı konulabilir.

Bu ürünlerin ve tedavinin eksiksiz ve orijinal bir şekilde yerine getirilmesi için güvenilir sağlık merkezlerini ve onaylı klinikleri tercih etmek gerekir. Orijinal ürün kullanan sağlık merkezlerinde uzman hekimler tercih edilerek ürünün ve tedavinin istenilen başarıyı getirmesi mümkündür. En iyi hydrafacial tedavisi için hastane seçerken farklı yorumları dikkate almak önem taşır.

Hydrafacial Yaptıranların Yorumları

Bu yöntem ile ilgili daha fazla bilgi sahibi olmak için internet sitelerinden destek alabilirsiniz. Hydrafacial yönteminin artıları hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak ve aynı zamanda hastaların tecrübelerinden yararlanmak için çeşitli sitelerde yer alan yorumlara bakabilirsiniz. Yine hastaların doktor tavsiyeleri hakkında bilgi sahibi olmak için de internet sitelerinde yer alan yorumları okuyabilirsiniz.

Hydrafacial Fiyatları 2024

Fiyat olarak bakıldığında ise fiyatların seans sayısına ya da uygulanan yönteme göre değişiklik gösterdiği söylenir. Fiyatlar sağlık merkezlerinin fiyat politikalarına göre de değişiklik gösterir. Hastaların tedavi sırasında kozmetik ya da hastalık nedenli ihtiyaçları vardır.

Bu nedenle hastalarda tedavinin fiyatlarının değişiklik göstermesi muhtemeldir. Fakat son zamanlarda giderek daha yaygın olarak kullanılan bir yöntem olduğundan dolayı fiyatlarda bir miktar düşüş meydana gelmiştir. Hydrafacial fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere hemen ulaşabilirsiniz.